pátek 7. listopadu 2008

PROČ?


Proč? Tak nejříve, proč takový způsob žití, jaký popíšu níže? Byl čas, kdy jsem se více přikláněl k představě života ve městě. K venkovu jsem měl vztah dobrý, ale přišlo mi, že by mi chyběla kultura, přehled, přístup k informacím. Když jsem doma v Hrhově (o Hrhově povím někdy příště) mluvil s přáteli, občas jsem cítildocela hlubokou propast mezi našemi světy a ten můj mi přišel lepší. Jenže věci se změnily. K tomu, co mi v jejich světě chybělo, získali přístu i oni, také díky internetové síti, která je polapila :). K tomu, co mi tenkrát chybělo u nich, jsem získal odstup. 

No a PROČ ko-ko-blízké sousedství? Protože Vás mám rád ;). Období studia je taková přestupní stanice v životě... mnozí z nás se nacházejí tam, kde se nacházají, aby studovali, aby si něco vydělali, ale né proto, aby tam žili. V dnešní době se sice vzdálenosti "zkracují", ale to nezmění to, že se po určité době rozprchneme. Nojo, ale taky se s lidmi, které jsme potkali na této přestupní stanici můžeme domluvit a pokračovat v cestě společně. Nevím, zda to jindy bylo jinak, nebo to je jinak... ale nabyl jsem dojmu, že se často takto domluvíme jen s jedním, koho jsme poznali... a to jestli budeme mít společnou cestu i s přáteli je ponecháno náhodě ( a přitom hromadné jízdenky jsou levnější :P).

Ty otázky od Sama (nemohl bych Ti říkat jinak?) si říkají o dosti obsáhlé odpovědi... tak to udělám na pokračování. 

1 komentář: